zondag 9 oktober 2016

Fotografie.

Enige tijd geleden kreeg ik de camera van mn vader. Oei dat is wel heel wat anders dan een kleine digitale camera.
Dit was een behoorlijk stukje groter en uitgebreider. Maar dat moest wel lukken.
Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik echt geen idee heb wat al die knopjes kunnen doen. Vanaf dag 1 heb ik hem op een stand gezet en daar doe ik het dan mee.
Al met al gaat dat aardig goed. Natuurlijk zijn ze niet perfect maar tevreden ben ik zeker.
Afgelopen week heb ik daar een statief voor gekregen. Dat is toch een heel stuk makkelijk dan de hele tijd zo een gevaarte in de handen.

Stukje bij beetje word het steeds beter.
 
Enkele foto`s die vandaag gemaakt zijn voor de webwinkel.

 
 Zoals het kastje op de foto staat ben ik toch aardig tevreden


Tafeltje  vanaf de zijkant aardig gelukt.
 

De lampetstel is ook aardig gelukt. Oogt op de foto wat sober. Tevreden.
 
Wat kan het leuk zijn om te fotograferen, elke keer weer een stukje beter en elke keer leer k weer wat bij.
 
Mooie dag allemaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten