zondag 27 november 2016

Kerst in aantocht.

Sinterklaas is in Zeewolde afgelopen aangekomen. Wat een feestje voor al die kinderen.
De oudste van ons is 9 jaar en inmiddels weet ze hoe en wat maar de jongste 6 jaar twijfelt er nog een beetje over.
Uiteraard gaan we dus ook elk jaar naar de intocht van Sinterklaas. Ook de oudste blijft het hele gebeuren erg leuk vinden en gaat er dan ook nog steeds in op.
Een gezellige tijd maar zelf kijk ik al stiekem Sinterklaas de deur uit zodat we het huis weer in kerstsfeer kunnen brengen.
En dan kost veel moeite.... Elke keer toch al een beetje tussen de kerst spullen snuffelen. En hem toch elke keer weer wegzetten.
Dit jaar zal er hier geen grote boom in huis komen. Mede omdat we 2 jonge katten hebben die dol zijn op alles wat ook maar beweegt. Dus je voelt het al aankomen met de oude kerstballen die ik mooi ophang zal dat snel klaar zijn en ze stuk voor stuk kapot vallen.
We gaan dit jaar dus even kijken wat er neergezet gaat worden.
 
Laatste tijd merk ik toch ook weer dat ik weer van stijl aan het veranderen ben. Waar het begon als brocant en later industrieel word het nu rustiger en komt er weer meer wittinten. Met wat zwart of grijs en mooie houttinten. Voor het gevoel toch wat rustiger.
Iets waar ik de laatste tijd erg naar op zoek ben.
Veel inspiratie vind ik op Instagram. Wat is dat heerlijk zeg. Sinds enige tijd ben ik dus ermee verslaafd en kan ik dus niet achterblijven en heb dan ook een account aangemaakt. (het_pronkhuisje)
Erg leuk!
 
Vandaag toch vast de pipowagen een beetje in kerstsfeer gebracht. Dus kan niet wachten tot het donker is zodat het echt te zien is.

Nog steeds erg blij met de pipowagen ondanks dat het veel voeten in aarde heeft gehad. Erg leuk om binnenkort verder aan te kleden met wat kleine kerstboompjes. Ach ideetjes genoeg.
 
Ik wens iedereen nog een hele gezellige dag toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten